Julia

G. tegnap este ezzel várt otthon. Teljesen el vagyok kényeztetve.

Mindig félelemmel vegyes áhítattal szemléltem a szószokat. Értsd: imádom minden formájukat, de én magam sose mertem készíteni.  Valahogy vagy túl bonyolultnak tűntek, vagy gyanúsan sokféle receptet találtam hozzájuk és nem tudtam melyiket válasszam, vagy a javaslat szerint mintát kellett volna gereblyézni belőlük a tányéron. Szóval el voltam rettenve. A főzőiskolák Szószok, mártások c. tanfolyamai meg valahogy mindig egy pillanat alatt betelnek. De majd most! Készíthetek szószokat ezerrel, mert van hozzá kb. 70 oldalnyi receptem.


A hozzászólás ingyenes :)

