Nem recept, caprese

Még van friss paradicsom a kertben, de már nem sokáig, úgyhogy ki kellett használnom az alkalmat, hogy készítsek egy klasszikus capreset, amit én korábban csak lényegretörően paradicsomos mozarellasaláta néven ismertem.

Receptnek nem mondható, ami itt következik, ez csak caprese, az egyik legjobb saláta ami létezik.

Nagyjából azonos vastagságúra karikáztam a mozarellát és a paradicsomot, és hasonló méretű leveleket tépkedtem a konyhai bazsalikombokorról, majd ezekből egy tányéron kör alakban sormintát készítettem, mint az első osztályban írás óra végén: kék M betű piros M betű. Csak itt három szín volt: fehér mozarella – piros paradicsom – zöld bazsalikom.

Ízesítés: extra szűz olívaolaj finoman a kompozícióra csurgatva, tengeri só, frissen őrölt bors, pár csepp citrom.

Határozottan jót tesz neki 1 órányi pihenés a hűtőben és a bivalymozarella (a Culinarisban mindig kapható).

.

Amikor még koktélparadicsom is volt a kertben, az egész kicsit pimaszabb formát öltött:


A hozzászólás ingyenes :)

