Bejelentkezés avagy (majdnem) minden a lakásétteremmel kezdődött

Gangos ház, hangulatos lakás, vendéglő a nappaliban, minőségi konyha, jó borok, kiszolgálás szívvel-lélekkel, barátok, kollégák és egymás számára ismeretlen emberek vegyesen, egy remek hangulatú este. Azon a májusi estén történt ez, amikor eldöntöttem: gasztroblogot nyitok.

  • Mert szeretek főzni.
  • Mert majdnem minden este főzök is. (Bár mostanság kicsit visszavettem a fölös kilók vártnál gyorsabb gyarapodása okán.)
  • Mert imádom a gasztroblogokat, a receptkönyveket és a Paprika TV-t.
  • Mert van pár olyan receptem amit máshol még nem láttam/ettem, pedig én imádom és meggyőződésem, hogy rajtam kívül más is tudna rajongani érte.
  • Mert már annyi mindenkinek megígértem, hogy „ lesz blog”, kár lenne, ha veszendőbe menne  ez a remek időtöltési lehetőség🙂

Így mától ha nem is minden nap, de lehetőleg minél gyakrabban jelentkezek azzal, vagy inkább annak a receptjével amit főztem.🙂


A hozzászólás ingyenes :)

